Κυριακή 7 Νοεμβρίου 2010

ΑΝΤΙΣΤΑΘΕΙΤΕ - ΨΗΦΙΣΤΕ ΚΑΙ ΚΑΤΑΨΗΦΙΣΤΕ ΤΟΥΣ

«ΙΘΑΚΗ»ΚΙΝΗΜΑ ΝΕΩΝ ΚΑΜΑΤΕΡΟΥ-ΑΓ. ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ
ΕΠΙΣΤΟΛΗ-ΚΑΛΕΣΜΑ
• Αγαπημένοι μου μαθητές του 1ου Γυμνασίου Καματερού (1982-2006).
• Παιδιά του μόχθου και της βιοπάλης, μαθητές του Εσπερινού Γυμνασίου Αγ. Αναργύρων (2004-σήμερα).
• Φίλοι γονείς.
• Αγαπητοί συνάδελφοι.
• Φίλοι και σύντροφοι της ιστορικής γενιάς μας, γενιάς του Πολυτεχνείου.
Την ύστατη αυτή ώρα, ώρα ευθύνης, σας καλώ :
να ΨΗΦΙΣΟΥΜΕ και να ΚΑΤΑΨΗΦΙΣΟΥΜΕτον ΝΙΚΟ ΣΑΡΑΝΤΗ και την παρέα του.
Είναι εκπρόσωποι μιας κυβερνητικής πολιτικής που μας οδηγεί στην καταστροφή, στον όλεθρο.
Εγώ, ο καθηγητής σας, ο φίλος σας, ο σύντροφός σας, δεν εξαργύρωσα με «λάφυρα» τους πολυετείς (43 χρόνια) αγώνες μου για «ΨΩΜΙ-ΠΑΙΔΕΙΑ-ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ», για ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΜΕΡΙΜΝΑ και ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ, στο μαθητικό-φοιτητικό κίνημα, στο Πολυτεχνείο, στην κατάληψη της Νομικής, σε όλους τους αγώνες των εκπαιδευτικών, των μαθητών, για Δημόσιο Σχολείο, Δημόσια Δωρεάν Εκπαίδευση…
Καλώ όλους σε κοινό μέτωπο
ενάντια στον ΝΙΚΟ ΣΑΡΑΝΤΗ και την παρέα του.
ΑΝΤΙΣΤΑΘΕΙΤΕ - ΨΗΦΙΣΤΕ ΚΑΙ ΚΑΤΑΨΗΦΙΣΤΕ ΤΟΥΣ
Ο δίκαιος, κοινός μας αγώνας συνεχίζεται… εμπρός λοιπόν για τη νίκη!!!!
Υ.Γ. : Παρακαλώ τους επικεφαλής των παρατάξεων, «Αλληλεγγύη», «Ενωτική Πορεία» και «Λαϊκή Συσπείρωση», τα blog, τους μαθητές μου, φίλους και συντρόφους μου να αναρτήσουν και να προωθήσουν την ανωτέρω επιστολή-κάλεσμα, καθώς και την προηγούμενη επιστολή μας με ημερομηνία 3/11/2010, με κάθε δυνατό τρόπο.
Με συντροφικούς χαιρετισμούς και αγάπη,
Γιώργος Κωνσταντακόπουλος (Ο Δάσκαλος),
Καθηγητής Μαθηματικών
Επικεφαλής της «ΙΘΑΚΗΣ»

Δεν υπάρχουν σχόλια: