Δευτέρα 27 Ιουλίου 2009

Ψηφίζω δεξιά για να φύγει η δεξιά. Έτσι καταντάει το σούργελο δημοτική αρχή του Καματερού. Για να πάρει κάποιος πολίτης από το Δήμο…

…ένα έγγραφο που τον αφορά, οφείλει να προσφύγει και να εκδοθεί εισαγγελική παραγγελία προς το Δήμο!
Πως την έχουν δει τα καρακόλια της δημοτικής αρχής;
Εκεί στην Ιπποκράτους κάνουν ότι δεν βλέπουν, δεν ακούν κι έτσι δεν λαλούν;
Και η δημοτική αντιπολίτευση (ΚΚΕ, ΣΥΡΙΖΑ) τι κάνει; Αναμένει τον ξεφτιλισμό και την πλήρη υποβάθμιση για ν’ αναλάβει όταν ωριμάσει και πέσει το φρούτο (Καμαρινόπουλος);
Ο μόνος κερδισμένος από αυτή την κατάντια είναι η δεξιά. Το υπουργείο Εσωτερικών σφυρίζει αδιάφορα και ο τέως δήμαρχός της τρίβει τα χέρια του από την ικανοποίηση…
Δείτε παρακάτω τι τραβάει ένας συμπολίτης μας και μάλιστα καθηγητής, για να καταλάβετε τι τραβάει ο λαουτζίκος:
ΑΙΤΗΣΗ – ΑΝΑΦΟΡΑ
Γεωργίου Κωνσταντακόπουλου, καθηγητή 1ου Γυμνασίου Καματερού (1982 – 2006), Αρμονίας 74Α’ Αθήνα, τηλ. 697726881.
ΠΡΟΣ: Πρόεδρο Δημοτικού Συμβουλίου Καματερού κ. Χρυσοβέργη Δημήτρη.
Αξιότιμε κ. Πρόεδρε: Στις 23-07-2009 υπέβαλα σε σας την με αρ. πρωτ. 14213/23-07-2009 αίτηση και παρακαλούσα να μου δοθούν τα CD (δισκέτες) της 10ης, 11ης, 12ης Συνεδρίασης του Δ.Σ. για Δικαστική Χρήση Σχετ. 1 (Γνωρίζετε πολύ καλά ότι τα απομαγνητοφωνημένα πρακτικά του 2008 δεν σας έχουν παραδοθεί ακόμη).
Στις 24-07-2009 μου δόθηκε το με αρ. πρωτ. 14307/24 Ιουλίου 2009 έγγραφο απάντηση στην αίτησή μου. Στην § 1 του εγγράφου σας δεν κάνατε αποδεκτό το αίτημά μου διότι δεν θίγεται οποιοδήποτε προσωπικό μου συμφέρον… με βάση την § 7 του άρθρου 97 του Δ.Κ.Κ. (Ν.3463/2006).
Γνωρίζετε πολύ καλά ότι η 10η Συνεδρίαση ήτο έκτακτη, τη ζήτησε ομόφωνα η αντιπολίτευση με κύριο θέμα τα οικονομικά σκάνδαλα στις Σχολικές Επιτροπές, Απώλεια Δημόσιου Χρήματος, Αυτεπάγγελτη Δίωξη που άσκησε ο Εισαγγελέας κ. Ευάγγελος Ιωαννίδης με αρ. δικ. ΒΠ 187/ΑΟ9/01.Ε/74.
Επειδή ανέδειξα τα σκάνδαλα και διετέλεσα διευθυντής του 1ου Γυμνασίου με καλέσατε στην Συνεδρίαση του Δ.Σ. και μου δώσατε τον λόγο. Δημοτικός σας Σύμβουλος με εξύβρισε, με συκοφάντησε, με απείλησε. Στις άλλες δύο συνεδριάσεις του Δ.Σ. υπήρχαν θέματα που είχαμε καταγγείλει εγγράφως και γι’ αυτό ζήτησα τα CD. Η τοπική κοινωνία είναι ανάστατη για όσα συμβαίνουν και πρέπει να λάβει γνώση ο κ. Εισαγγελέας προς αποφυγή πιθανών παραγραφών.
Τα όσα αναφέρονται στο έγγραφό σας στις § 4, 5, 6 για δήθεν αίτημά μου, για αξίωσή μου για αξίωση να παρακαμφθούν θεσμοθετημένοι φορείς και να προταθεί το δικό μου μεμονωμένο αίτημα δεν αναφέρονται στην αίτησή μου. Αποτελούν βάναυση παραποίηση της αλήθειας προσβολή της Τιμής μου, του Ήθους μου, της Προσωπικότητάς μου και της Αξιοπρέπειάς μου. Προσβάλουν τους πολυετείς Αγώνες μου για Αξίες – Αρχές – Ιδανικά, με θίγουν ως Άνθρωπο και πρωτίστως ως Εκπαιδευτικό και Δάσκαλό σου.
ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΩΤΕΡΩ ΛΟΓΟΥΣ
ΑΙΤΟΥΜΑΙ
1. Να μου δοθούν άμεσα τα CD των τριών Συνεδριάσεων του Δ.Σ.
2. Να αποκαταστήσετε το όνομά μου που δολίως κατασυκοφαντήσατε στην πρώτη συνεδρίαση του Δ.Σ.
Επιφυλάσσομαι παντός νομίμου δικαιώματός μου.
Καματερό 24-07-2009
Κοινοποίηση: Ο Αιτών
1. κ. Επιθεωρητή Δημ. Διοίκησης
2. κ. Γεν. Γραμ. Περιφέρειας Αττικής Γ. Κωνσταντακόπουλος
3. κ.κ. Δημ. Συμβούλους (δια Προέδρου) Εκπαιδευτικός
Συνημμένα: Σχετικά 1, 2

3 σχόλια:

anatropikamaterou@gmail.com είπε...

ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΑΡΧΙΚΑ, ΛΥΠΟΥΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΕΥ ΑΞΙΑΣ ΚΟΛΥΣΙΕΡΓΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΣΤΟΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΜΙΑ ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ ΕΧΕΙ ΚΑΘΕ ΕΝNΟΜΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ.
ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ ΟΤΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΘΑ ΤΟΥ ΔΩΘΟΥΝ ΤΑ ΠΡΑΚΤΙΚΑ.

ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΟΥΜΕ ΟΜΩΣ ΤΗΝ ΚΟΥΒΕΝΤΑ Ο ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΩΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΟ ΚΟΜΠΛΕΞ ΜΕ ΤΗΝ ΛΕΞΗ ΔΕΞΙΑ.
ΕΠΕΙΔΗ ΛΟΙΠΟΝ ΕΙΜΑΙ ΝΕΟΣ ΣΕ ΗΛΙΚΙΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΑΒΩ.
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΛΟΙΠΟΝ;
ΒΡΙΣΙΑ , ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ , ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ , ΤΡΟΠΟΣ ΓΡΑΨΙΜΑΤΟΣ Ή ΘΕΣΗ ΠΟΥ ΚΑΘΟΜΑΣΤΕ;
ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ Η ΛΕΞΗ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ.

ΜΗΠΩΣ ΤΕΛΙΚΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΕΓΚΛΩΒΙΣΕΤΕ ΜΕ ΦΡΑΣΕΙΣ ΚΛΙΣΕ ΣΕ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΚΦΡΑΖΟΥΝ.
ΜΗΠΩΣ ΕΧΟΥΝ ΑΛΛΑΞΕΙ ΟΙ ΕΠΟΧΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΠΛΕΟΝ ΝΑ ΜΑΣ ΕΠΙΒΑΛΕΤΑΙ (ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΑ ΠΑΝΤΑ) ΤΙΣ ΚΟΣΜΟΘΕΩΡΙΕΣ ΣΑΣ ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΚΦΡΑΖΟΥΝ .
ΣΕ ΤΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟΥΣ ΚΑΙΡΟΥΣ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΕΙ ΟΙ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ ΠΙΣΤΕΥΕΤΑΙ ΟΤΙ ΜΑΣ ΤΡΟΜΑΖΕΙ Η ΛΕΞΗ ΔΕΞΙΑ.
ΕΜΑΣ ΜΑΣ ΤΡΟΜΑΖΕΙ Η ΛΕΞΗ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΗΣ , ΑΝΕΡΓΕΙΑ, ΗΜΙΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ , ΕΛΛΕΙΨΗ ΠΑΙΔΕΙΑΣ , ΥΠΟΓΕΝΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ, ΤΟΥΡΚΙΑ, ΠΑΓΚΟΣΜΟΠΟΙΗΣΗ . ΜΗΠΩΣ ΤΕΛΙΚΑ ΤΑ ΑΝΤΙΔΕΞΙΑ ΑΝΤΑΝΑΚΛΑΣΤΙΚΑ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ Η ΙΘΑΚΗ ΝΑ ΞΥΠΝΗΣΕΙ ΜΑΣ ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΕΛΙΚΑ ΤΗΝ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΗ ΓΥΜΝΙΑ ΤΩΝ ΚΑΤΑ ΑΛΛΩΝ ΝΕΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΠΟΥ ΤΗΝ ΑΠΑΡΤΙΖΟΥΝ .
ΜΗΠΩΣ ΤΕΛΙΚΑ ΣΤΟΧΟΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΤΗΣ ΙΘΑΚΗΣ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΠΑΡΟΥΝ ΕΚΔΙΚΗΣΗ ΑΠΟ ΕΝΑ ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟ ΠΟΥ ΕΝΩ ΑΠAIΝΟΥΣΕ ΤΟΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΣΤΗΝ ΔΥΣΚΟΛΗ ΣΤΙΓΜΗ ΓΙΣ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΞΕΧΑΣΕ.
ΜΗΠΩΣ ΤΕΛΙΚΑ ΣΤΟ ΚΑΜΑΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΥΜΕ ΠΑΡΑ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΜΕ.
ΜΕ ΑΝΑΤΡΕΠΤΙΚΗ ΔΙΑΘΕΣΗ

Ανώνυμος είπε...

Αυτή την ιστορία με τις προσφορές του καθενός δεν μπορώ να την καταλάβω. Απο ότι βλέπω το Καματερό δεν θα έλεγα οτι είναι και υπόδειγμα σύγχρονης πόλης. Τουναντίον έχει καταντήσει τρικοσμική γειτονιά με τις παρεμβάσεις κάποιων ιπποτών σαν και τον περιβόητο καθηγητή που το μόνο που προσφέρει ειναι βολές προς όλες τις κατευθύνσεις για εντυπωσιασμό
Κουραστικό δέ έχει καταντήσει το γεγονός του ότι λαμογία γίνεται στον Δήμο να φταίει η Δεξιά και όχι το Πασόκ που στηρίζει και σιγοντάρει την διοίκηση του Δήμου. Έχετε καταντήσει γελείοι.

Ανώνυμος είπε...

ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΨΗΦΙΣΑΝ, ΑΥΤΗΝ ΕΧΟΥΝ.ΠΕΡΙΜΕΝΑΤΕ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ; ΟΙ ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΙ ΠΟΥ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ ΤΟΝ ΤΟΠΟ, ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΙ ΑΠΟ ΑΓΝΟΙΑ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΦΑΣΙΣΤΙΚΑ. ΑΥΤΟ ΕΧΕΙ ΔΕΙΞΕΙ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ Η ΙΣΤΟΡΙΑ.